BRC - systemy LPG
logo

BRC

BRC SEQUENT 32
logo

To następca cenionej serii 24.11, w tej samej cenie! Cechuje się nową obudową centrali, lepszym procesorem, oraz inną wiązką przyłaczeniową. Ponadto istnieje mozliwość podłączenia pod system OBD pojazdu. Centrala SEQUENT 32 cechuje się szybkośćią działania, dzięki czemu poprawnie steruje pracą silnika w najnowszych modelach aut, z maksymalnie 4 cylindrami. Obsługuje auta z silnikami wolnossącymi, jak i turodoładowanymi, bądź ze sprężarkami mechanicznymi (np kompresor). Montujemy ją w praktycznie 100% aut z 3 i 4 cylindrami- doskonałym przykładem są nasze instalacje, które montujemy w fabrycznie nowych Mitsubishi, Renault jak i Dacia. 


 

SEQUENT PLUG and DRIVE
logo

Ten typ instalacji obsługuje auta do 8 cylindrów, Montujemy ją standardowo dla aut od 5 cylindrów (np. Volvo). Cechą charakterystyczną centrali PLUG&DRIVE jest pełna kompatybilność z systemem OBD danego pojazdu. Sterownik obsułguje wszystie magistrale, poczynając od KWP, przez K-LINE, aż po CAN BUS.Nadaje się zarówno do  aut z silnikami wolnossącymi, jak i turodoładowanymi, bądź ze sprężarkami mechanicznymi (np kompresor). Dzięki możliwości odczytów parametrów ECU benzyny na bieżąco, podczas regulacji instalacji jesteśmy w stanie bardzo szybko poprawnie ustawić parametry pracy auta na gazie, co skutkuje poprawną pracą auta na LPG. Centrala polecana do najnowszych aut, ze względu na swoje parametry techniczne, zwłaszcza szybkość działania i brak problemów z ECU benzynowym.

BRC ALBA
logo

System ALBA jest praktycznie identyczny, z systemem Sequent 32 Różnica polega na zastosowaniu innych wtryskiwaczy gazu- modelu GP13. Wtryskiwacze te są bardzo szybkie i ultra ciche, a dodatkowo zestaw ALBA jest alternatywą finansową dla SQ32, nie ustępując mu jakośćią i żywotnośćią.


 

LPG Direct Injection
logo
LPG Direct Injection to najnowszy produkt sygnowany marką BRC. Jest to instalacja gazowa działająca na zasadzie wtrysku bezpośredniego. Czyli przeznaczona do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wtrysk gazu do komory spalania następuje poprzez oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Dodatkowo wtryskiwany gaz w fazie ciekłej obniża temperaturę w komorze spalania co pozytywnie wpływa na żywotność silnika. Osiągi silnika przy wykorzystaniu gazu w powyższy sposób są nawet lepsze niż osiągi pracy na benzynie. Instalacja LDI pozwala na uruchamianie silnika na gazie. Ten typ instalacji sprawia, że benzyna staje się dodatkowym, alternatywnym paliwem w naszym aucie. Instalację LDI można już stosować w wielu autach takich marek jak: Kia, Mazda, Hyundai, Seat, Skoda, Volkswagen.

SEQUENT DIRECT INJECTION
logo

System SDI jest najnowszym systemem wtrysku LPG w fazie lotnej, który został specjalnie opracowany dla aut z bezpoŚrednim wtryskiem benzyny (FSI, GDI, THP, TFSI itp). SDI jest przeznaczony dla aut 4 cylindrowych, zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych, bądź wyposażonych w sprężarki mechaniczne (np. kompresor). Elementem, któr wyróżnia ten system spośród rodziny Sequent jest innowacyjna centrala, która posiada możliwość okresowego włączania i emulacji wtryskiwaczy benzynowych, dzięki czemu zapewnia długą i bezawaryjną pracę auta, zachowując wszystkie parametry jazdy auta, łącząc je z oszczędnąścią które niesie za sobą LPG. Pozostale elementy są kompatybilne z rodziną produktów SEQUENT. BRC SDI jest opracowywany indywidualnie do każdego typu silnika, także przed montażem koniecznyjest kontakt z działem technicznym BRC.


 Listę pojazdów do któych można zastosować system BRC SDI zanjdziecie Państwo pod linkiem:


http://siec.czakram.pl/kom/LISTA_SDI3.pdf

Facebook
Więcej o cookies...